vineri, 16 noiembrie 2007

Joy comes in the morning

In dimineata asta de vineri ma hotarasc sa merg pe jos de acasa pana la birou. 40 de minute pe jos. E soare cu plombe, dar e o adevarata placere sa nu simti frigul miscandu-te. Si daca tot am intarziat la birou, de ce sa nu intarzii mai mult? Asa ca dau o vizita prin Cismigiu. E pustiu, iar cand vezi o silueta aproape ca te sperii. Ici colo cate un maturator constiincios, un varstnic cu lesa sau un aurolac care isi indreapta oasele dupa gherboveala de peste noapte. Cateodata traverseaza si cate un angajat stresat de ora tarzie si reprosurile sefului. Dar ei trec repede.
Eu ma innamolesc facand fotografii. Imi zambesc cand apas pe tragaciul aparatului ca si atunci cand faci o shotie. Ce-mi pasa? ... e vineri si am gluga la geaca.

4 comentarii:

Cristina Ivan spunea...

:))))) girl, i'm proud of you! mers pe jos, fotogratiat, parc?? ca sa nu mai zic de optimismul debordant :) parca iti si vad zambetul ala pana la urechi...

continua sa clipesti si sa privesti in full color!!!!!!!!!! asa, o urare ca de sfarsitul saptamanii si inceputul... alteia

ps: mai incarca si tu poze pe flickr

Miercuri spunea...

Citesc mesajul tau luni dimineata. Imi incep saptamana frumos.
si ... a inceput sa ninga. :)

Girlishutz spunea...

e prea tarziu sa mai zic ceva de actualitate, still frumos iti shade sa intarzii la birou, frumos ce sa zic:))))brava fire de artista

Sorin spunea...

Este o alta lume intre orele 9 si 17,timp in care ne pierdem printre hartii si telefoane.Dimineata dupa 10, o linista totala.Pe la pranz parcurile sunt animate de bunicute si nepotei iar spre seara mamele isi isi iau rolul in serios.Si noi pierdem totul,printre hartii si telefoane..